חופשי חודשי • ההנחות בתח"צ הורחבו גם לפריפריה

תעריפי המנויים החדשים מציעים למשתמשי התחבורה הציבורית הקבועים הוזלות בגובה של עשרות אחוזים. כך למשל נוסע שנסע דרך קבע מקרית שמונה לכרמיאל, שילם עבור נסיעה 23.1 שקלים לכל כיוון, ובחישוב חודשי (לפי 20 ימי עבודה), 924 שקלים. בקרוב, ישלם הנוסע עבור מנוי "חופשי חודשי" במסלול זה 423 שקלים בלבד, (הוזלה של כ-55%)
איתי גדסי No Comments on חופשי חודשי • ההנחות בתח"צ הורחבו גם לפריפריה

האיזורים החדשים שיכללו ברפורמה, ישויכו לאחד מארבעת המטרופולינים הקיימים, בהתאם לקרבתם הגיאוגרפית. אזור הגליל, שחולק לשלושה תתי אזורים: הגולן והגליל העליון, אזור צפת ומרחב טבריה והכנרת, יכלל במטרופולין חיפה

צילום: יח''צ
תעריפי המנויים החדשים מציעים למשתמשי התחבורה הציבורית הקבועים הוזלות בגובה של עשרות אחוזים. כך למשל נוסע שנסע דרך קבע מקרית שמונה לכרמיאל, שילם עבור נסיעה 23.1 שקלים לכל כיוון, ובחישוב חודשי (לפי 20 ימי עבודה), 924 שקלים. בקרוב, ישלם הנוסע עבור מנוי "חופשי חודשי" במסלול זה 423 שקלים בלבד, (הוזלה של כ-55%)
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית נמשכת. שר התחבורה ושר האוצר סיכמו על הרחבת הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית, לכל הערים והישובים בארץ, ממטולה בצפון עד אילת בדרום.

רפורמת התעריפים, שיצאה לדרך ב-1 בינואר 2016, כללה את ארבעת המטרופולינים הגדולים, תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע, שגבולותיהם הורחבו באופן משמעותי. הרפורמה הקיפה כ-70% מנוסעי התחבורה הציבורית בישראל וזוכה להצלחה רבה בקרב ציבור הנוסעים.

האיזורים החדשים שיכללו ברפורמה, ישויכו לאחד מארבעת המטרופולינים הקיימים, בהתאם לקרבתם הגיאוגרפית. אזור הגליל, שחולק לשלושה תתי אזורים: הגולן והגליל העליון, אזור צפת ומרחב טבריה והכנרת, יכלל במטרופולין חיפה.

אזור עפולה, בית שאן והישובים שסביבן יכללו גם כן במטרופולין חיפה. אזור חריש המתפתח וואדי ערה יקושרו באמצעות כרטיסי מנוי לשני מטרופולינים: חיפה ותל אביב. יצוין כי המנויים החדשים יאפשרו גם נסיעה ברכבת העמק עם תחילת הפעלתה בשנה הבאה. אזור עמק זבולון והישובים רכסים, אבטין וכפר חסידים יכללו בטבעת 1 של מטרופולין חיפה, וכן יקושרו בכרטיסי מנוי תקופתיים בתוך האזורים.
אזור השומרון יכלל במסגרת הטבעת השניה והשלישית של מטרופולין תל אביב, ואילו גוש שילה יצורף לטבעת השלישית במטרופולין ירושלים.

תושבי קרית גת והסביבה, יוכלו לבחור בין מנוי למטרופולין תל אביב לבין מנוי למטרופולין באר שבע, בהתאם לצרכיהם, וליהנות משימוש בכל אמצעי התחבורה הציבורית ומהמחירים המוזלים הקיימים בשני המטרופולינים. בנוסף, אזור קרית גת ואשקלון יקושרו ביניהם בכרטיסי מנוי תקופתיים.

העיר אילת, שתהווה מטרופולין נוסף ברפורמה, תכלול את ישובי חבל איילות בערבה. הסדרי הנסיעה באזור זה יסוכמו בקרוב בין משרד התחבורה לבין נציגי המועצות האזוריות.

תעריפי המנויים החדשים מציעים למשתמשי התחבורה הציבורית הקבועים הוזלות בגובה של עשרות אחוזים. כך למשל נוסע שנסע דרך קבע מקרית שמונה לכרמיאל, שילם עבור נסיעה 23.1 שקלים לכל כיוון, ובחישוב חודשי (לפי 20 ימי עבודה), 924 שקלים. בקרוב, ישלם הנוסע עבור מנוי "חופשי חודשי" במסלול זה 423 שקלים בלבד, (הוזלה של כ-55%).

מנוי "חופשי חודשי" בין קרית שמונה לטבריה, יעלה 213 שקלים, במקום 1080 שקלים, הוזלה של כ-80%. מנוי "חופשי חודשי" בין קצרין לכרמיאל יעלה 423, שקלים לעומת 1080 שקלים (הוזלה של כ-60%). מנוי "חופשי חודשי" בין צפת לראש פינה יעלה 149 שקלים בלבד (הוזלה של 56%). מנוי "חופשי חודשי" בין צפת לקרית שמונה יעלה 213 שקלים בלבד (הוזלה של 67%).

מנוי "חופשי חודשי" בין עפולה לחיפה יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-34%). מנוי "חופשי חודשי" בין עפולה לכרמיאל יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-43%). מנוי "חופשי חודשי" בין אום אל פאחם לתל אביב יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-61%) מנוי "חופשי חודשי" בין אום אל פאחם לחדרה, יעלה 213 שקלים (הוזלה של כ-67%).

מנוי "חופשי חודשי" בין קרית גת לתל אביב יעלה 423 שקלים בלבד ויאפשר נסיעה חופשית בכל רחבי מטרופולין תל אביב. מנוי "חופשי חודשי" בין קרית גת לבאר שבע יעלה 354 שקלים בלבד ויאפשר נסיעה חופשית בכל רחבי מטרופולין באר שבע.

הוספת כל הערים והישובים בארץ לרפורמה התעריפים, ובכללם ישובי פריפריה שלא נכללו ברפורמת המטרופולינים, נועדה לאפשר ליותר נוסעים לבצע יותר נסיעות במרחב גדול יותר, והכל באמצעות אותו מנוי.



0 תגובות